Jumaat, 22 Julai 2011

Ulang tahunku aku ingin~~~~

Tinggal beberapa hari aku ulang tahun. Aku berharap aku semakin dewasa dan menjadi manusia yang berguna. Macam sekejap saja masa berlalu,tahun ni aku berumur 21 tahun. Tapi,sumpah! banyak2 umur aku suka angka 21 tahun.. Sebab bagi ku tu sudah cukup dewasa..:D Harap2lah 4/8 nanti aku morning shift. Aku mahu makan bersama keluarga,berbuka puasa. Sama jugaa seperti kawanku bernama Enoi (nama semaran) ulang tahun kami sama,tahun pun sama.. Enoi pun berharap bila ulang tahunnya nanti ia mau morning shift. yalah sekurang2nya dihari ulang tahun berkumpul bersama keluarga tersayang. Aku & enoi berbeda watak meski kami sama tarikh lahir & tahun tapi selalu orang kata kalo sama mesti tingkah & kebiasaan pun sama. tapi sebenarnya memang jauh hehe..

Enoi orangnya penyabar,tak pernah marah,selalu lawak,ketawa,penyayang,setia kawan,setia pada yang satu,rajin,patuh pada kerja,suka pendam perasaan yang sedih & penangis hehe..

kalo aku orangnya yang sejujurnya ialah pemarah,suka meluahkan bila marah & sedih,penangis,penyayang,mungkin setia jugaa *chewah* :P tomboy,kasar orangnya,anti kanak2 yang nakal,geli ular *ewwww*,suka tidur,pemalas tapi suka menulis dan membaca mencari sesuatu yang aku tak pernah tahu,suka bergurau ketawa sampai pecah perut dan setiap benda yang aku buat contohnya menulis aku sudah terbiasa mengunakan tangan kiri kecuali makan baru tangan kanan.. itulah aku. ehehe..

Bila ulang tahun ku nanti aku inginkan dia (sesorang yang aku cintai) berikan aku satu senyuman yang paling indah nanti. itu pun sudah cukup bahagia bagiku. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan