Khamis, 14 Julai 2011

Keputusanmu menyedihkan aku.

Aku kini sendiri lagi. Sahabatku Ckin buat keputusan untuk berhenti kerja. Ia dapat kerja baru. Rasa sedih dan kehilangan lah yang ku rasa pada masa ini.. Hari2 pergi kerja ckinlah yang selalu temani aku,sama2 buat kerja,makan minum bersama,rehat ketika kerja kadangnya lalang pun sama2 so sama2 lah kena marah eheh.. hmm tapi entah mengapa fkirannya begitu cepat tuk buat keputusan tuk berhenti. Aku hanya mampu diam karna aku tak ada hak untuk menahannya. Biarlah dia dengan keputusannya dan aku sebagai sahabatnya harus mendukungnya untuk kesenangannya.. Aku selalu mendoakannya untuk kebaikkanya akan datang walaupun keputusannya menyedihkan aku. Insya Allah.

Dan kini tiada lagi tempat aku mengadu dan bergelak ketawa.:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan