Ahad, 10 Julai 2011

Dinner time my father birthday




Assalamulaikum..

gamabr ne msa 19/06/11.. father's day kebetulan sekali my father birthday.. kami makan dinner d'coffe house.. babah belanja sempena hari jadinya.. nah pic ani salah satu kenangan buat kami sekeluarga.. yg bju merah tu Leena (nama semaran) Leena pun rapat sma aku,kami kawan satu rizqun tapi kami inda sama department. Leena pun sudah banyak mengajar aku pasal kehidupan sebenar.. bermacam dugaan ia hadapi ia tetap tenang,inda pernah liatkan sama orng yg ia ada problem.. apanya orng inda ketara hehe,ia pun seorang yang tabah,kuat,pintar selalu berdikari.. Dari sanalah aku tangkap dan belajar semua tu.

mami sama babah udah anggap ia mcm anak sendiri dah..:)) selain leena,kak nita (nama semaran) pun rapat sma kami dua (aku & leena) tapi pic ka nita nda tempat aku.. nanti lah minta aa ok?? ok??  ka nita lah tempat kami berkongsi dan berbagi semangat dan pendapat.. ka nita orangnya sporting,penyayang.. aku syg sma dorng (leena & ka nita) dorang baik sma aku.. kalau aku down dornglah bgi semangat inda tinggal ckin (sahabatku) pun sama jua slalu bgi semangat.. aku bersyukur sbb Allah mengirimkan dorng bertiga tok aku. aku inda lupa smua pertolongan dorang dan kebaikkan dorang.. aku pun inda lupa my fmly yg selalu bgi aku kasih syg yg penuh,klu aku mau ani mami sma babah selalu bagi kadang terharu jua sebab nada semua orang dpt mcm atu.. aku syg my fmly..:)

i love you mami,babh,abang,kinah,ckin,leena and ka nita :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan