Sabtu, 23 Julai 2011

Aku terjumpa sang idolaku

23/7/11

Hari ne hari yang paling beruntung bagiku. Mulanya aku kusut sejak dari rumah tadi sampailah kekerja. Tapi hari ni,Pertama kalinya aku melihat dengan mata kepalaku sendiri iaitu sang idolaku ''Melly Goeslow'' dilantai 6 tadi. Ya Allah,aku benar2 kaku,tanganku sejuk,jantungku berdebar. Bibirku tak terkata apa2 lagi. Sekian lama aku berangan ingin melihatnya didepan mataku ahirnya tercapai jua,walaupun tadi dia tak melihatku,dan aku tak menegurnya. Melihatnya pun aku sudah rasa bersyukur.

Cantiknya Teh Melly.. Aku jatuh hati dengan setiap lagu ciptaannya,lirik lagu ciptaannya,music lagunya dan suaranya. Ingin sekali aku berbicara dengannya cuma aku takut & malu. Aku juga melihat 'Ari Lasso' suami Teh Melly. Orangnya suka senyum. walauapapun aku rasa beruntung hari ini. Huh ehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan