Ahad, 24 Julai 2011

Aku senang kedatangan mereka.

Baru habis acara jemputan tahlil. Alhamdulillah Amal & Zizi hadir diacara tadi. tu yang aku tunggu dari dulu ehe. Amal bawa kuih yang dibuatnya sendiri. wah~ memang pandai ia buat kuih ah "nyamai tew~" nasib baik ada lebih untuk ckin,aku pkir habis sudah tadi. Amal & zizi baru saja balek. apapun aku happy diorang datang. just wanna say thank you so much to them.:)Aku senang,kedatangan mereka.

sekarang aku tunggu ckin lagi yang datang sama c mai. tapi dari tdi aku tunggu inda muncul2 hmm janji pukul 6 datang ni dh pukul berapa hmm..

Btw tdi amal damam,cian pat amal.. sempat tadi aku suruh ia makan ubat,bukan main payah lagi suruh makan ubat,aku & zizi lah yang pujuk ia supaya maw makan,kami bukan apa risau saja takut semakin selesma & lemah badanya hehe tapi inda apalah janji ia makan ubat tu sekurang2nya adalah kurangnya sikit selesmanya tu. Insya Allah~ semoga cepat sembuh... hah! zizi pula,ketawa saja kerajanya & ketik2 talipunnya haha.. apapun Alhamdulillah aku & zizi ok sudah.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan