Jumaat, 22 Julai 2011

Aku marah!

Perjanjian bulan depan aku disimpan ''Minibar''. Aku senang,sekurang2nya aku boleh banyakkan masaku dengan fmly pada malam hari,makan bersama,keluar makan angin bersama keluarga. Tapi bila aku dapat tahu aku masih disimpan diLinen,aku rasa macam lain.:( Aku mau macam kawan2ku yang lain freedom. Lain lagi aku menghadapi masalah staff yang selalu absent bila aku shift pagi. Aku yang kena... Aku buat kerja diorang. Tapi mami selalu cakap ikhlaskan saja. Aku manusia biasa tapi aku coba tuk bersabar. Bukan sekali dua tapi dah banyak kali aku buat kerja diorang. Kerja aku siapa mau buat??

Aku sedih,tiada siapa pahami perasaanku. Walaupun aku ketawa,senyum,bergurau ngan kawan2 tapi sorang pun tak pernah tahu perasaanku bertapa sedihnya aku. Memang kerja ku relek goyang kaki tapi semua tu pandangan orang sahaja bagi aku yang menghadapinya ''inda! Jarang sekali aku goyang kaki'' entahlah,aku malas meluahkan tempat siapa2. Cuma disini saja aku mampu meluahkan perasaanku sebenar. Lain lagi cerita bila laundry hilang,aku kena cari.. Aku kena BOOM!

Senanglah orang cakap itu ini,tapi sumpah! aku buat kerja ku sebaik mungkin. :'( mami sorang saja pahami aku bila aku didalam situasi ini.

Aku marah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan